Dag 17 Lhasa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Walter Ginkel - WaarBenJij.nu Dag 17 Lhasa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Walter Ginkel - WaarBenJij.nu

Dag 17 Lhasa

Door: waltervanginkel

Blijf op de hoogte en volg Walter

19 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag een rustige dag. Vanochtend konden we naar het Zomerpaleis van de Dalai Lama. Dit heb ik overgeslagen en ben wat boodschappen gaan doen voor de trektocht van komend weekend. S'Middags zijn we naar de Jokhangtempel geweest. Deze tempel is het belangrijkste religieuze gebouw van Tibet en ligt in de drukke wijk Barkhor van Lhasa. Vele pelgrims doen hier een pelgrimsrondje onder te toezicht van het leger en de politie.

• 19 Oktober 2011 - 15:16

Lida:

Walter

Ben net bij Toin en Inge geweest.
    Inge heeft weer praatjes . Toin krijgt geen genoeg van foto's maken. Cas hield ze vannacht lekker uit hun slaap.Voor de rest gaat zeer goed met alle drie.

• 19 Oktober 2011 - 17:03

René, Shida + Kids:

Hoi Walter,

Gefeliciteerd met je neefje Cas. Heel veel plezier nog de komende tijd.

Groetjes van de buurtjes van de trotse opa Hans en oma Lida.

René, Shida, Aïsha en Moreno

• 19 Oktober 2014 - 20:01

Franciska De Groot:

Hoi Inge,

Vandaag een zonnige dag in oktober kregen we het over de verhalen van vroeger. Toen gaf ik aan het wel leuk te vinden Inge Zomer weer eens te zien en te spreken.
    Nu kon in je op internet alleen zo vinden. Zou het erg leuk vinden jullie weer eens te zien of te spreken.

Laat het maar weten als je het ook leuk vindt contact te hebben.

Groetjes Franciska de Groot
    Franciska.de.groot@gmail.com