Dag 18 Lhasa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Walter Ginkel - WaarBenJij.nu Dag 18 Lhasa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Walter Ginkel - WaarBenJij.nu

Dag 18 Lhasa

Door: waltervanginkel

Blijf op de hoogte en volg Walter

20 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanochtend om 9:30 vertrokken voor een busrit van 40 km naar het Gandenklooster. Dit klooster ligt op een hoogte van 4200 mtr. In dit klooster liggen de overblijfselen van Tsongkhapa de oprichter van de Geelkaporde. Na een rondleiding door de tempel gebouwen zijn we een pelgrimsrondje gaan maken met fantastische uitzichten. Morgen vertrekken we uit Lhasa naar Nagarze waar we gaan beginnen aan onze trektocht van 4 dagen rond het Yamdrok meer op een hoogte van 4400 mtr. Dus de komende dagen komen er GEEN updates vanuit Tibet omdat er geen internet is rond het meer.

• 20 Oktober 2011 - 10:43

Cas:

Hoi Ome Wallie
    Ben je lekker op wereldreis
    Ik begin ook al een beetje op een Chineesje te lijken. Krijg van papa en mama nog geen Peking eend maar gewone melk (en geen Yak melk).

Veel plezier met wandelen en dan ga ik lekker verder met slapen en mama pesten

groetjes

Je neefje Cas

• 20 Oktober 2011 - 11:57

Walter Van Ginkel:

Hoi Cas,

Leuk van je te horen. Vooral doorgaan met het wakker houden van je vader en moeder.

Ome Wallie